torsdag 25. februar 2010

If you're a bird, I'm a bird.

Da var torsdagen her, og jeg har bare to arbeidsdager igjen. Deilig! Faktisk ikke det engang, for imorra drar alle avgårde rundt lunchtider (kanskje rundt 2-tiden). Men mer om det senere, først en liten oppdatering på uka så langt...

Mandag kveld dro jeg avgårde til Jenny. Vi så på One Tree Hill (vel, jeg så på One Tree Hill. Jenny så på tyske nyheter på laptopen sin), og så så vi en episode av Sex and the City. Tirsdag var jeg hjemme hele kvelden. Denne kvelden gikk med til Skyping med Erik i noen timer. Veldig koselig! Intern humor on full speed! Igår hadde jeg det gøy med Wylie. Wylie skulle drive med 'finger painting' for første gang, og dette endte med et bad i kjøkkenvasken. Selvfølgelig filmet jeg dette, men jeg har ikke fått lagt over filmen på dataen ennå. Men slapp helt av; Den kommer. Og det gjør One Tree Hill-videoen også. Skal prøve å få lastet den opp nå, faktisk :) (Nå lastes den opp!) Ellers dro jeg innom Walmart igår for å kjøpe inn litt nødvendigheter før jeg dro til Jenny. Jeg skulle egentlig kjøpe meg hårføner, for så å kjøpe rettetang, men endte opp med en rettetang for tørt og vått hår. Dermed trenger jeg ikke hårføner allikevel. Kan bare rette det ut med en gang jeg kommer ut av dusjen. $24.88 eller noe. Bra deal! Ellers kjøpte jeg noen hårbånd, en 12-pakning Cherry Coke, en stor pose m&ms med peanut butter inni (nam!), en ramme til et bilde Cecilia og jeg tegnet sammen igår, og til slutt; Cadbury Creme Eggs. Ikke like gode som de norske påskeeggene, men jeg prøvde da ihvertfall. Jenny hadde ikke sett The Notebook før, så vi så den hos henne igår, før jeg dro hjem igjen og Skypet med Erik i to timer frem til klokka 12. Da var klokka 6 hjemme, og han var fortsatt våken. La seg visst ikke før halv 7. Sånn går det når man har vinterferie. Skulle ønske jeg hadde det også...

Imorra drar John til Oriental for å jobbe med båten, og Leigh tar med ungene til foreldrene sine som nylig flyttet over grensa til South Carolina, så jeg får dermed huset for meg selv. Jenny kommer til meg imorra etter jobb. Da blir det nok til at vi gjør oss istand og drar ut et eller annet sted. Lørdag har vi ingen store planer, annet enn å dra å se Shutter Island på kino. Og søndag, da blir det Jay-Z konsert i Greensboro. Veldig bra!

Ha en super helg alle sammen! Og enn så lenge; Kos dere med noen bilder!

Halledussen, har du noen gang sett noe så søtt?


Min lille ballerina <3


3 kommentarer:

  1. Åååååååhhhh, så herlige små jenter :D
    Ha en great weekend med kino og Jay-Z og alt :) Jeg skal jobbe, så du får det nok hakket morsommere enn meg :P

    SvarSlett
  2. Ja, de er ganske herlige :D Takk, ha en flott helg du også, selvom du må jobbe :)

    SvarSlett
  3. Så søte :D
    Har nettopp sett de tre siste episodene av OTH selv, og jeg har seriøst grått i TO TIMER. Kommer nok til å se bra ut på jobb i morgen med poser under øynene og allting. Great :P

    God helg!

    SvarSlett