onsdag 10. februar 2010

Halfway through...

6 måneder! Scheiße! Idag er det altså et halvt år siden jeg forlot Norge, og ankom her i USA; New York. Tiden flyr! Merkelig å tenke på. På en måte har tiden gått veldig fort, men på en annen side føles det ut som om jeg har vært her i evigheter. Og like lenge som jeg har vært her, har jeg igjen. Håper på 6 herlige måneder til...

Speechless... Helt sykt å tenke på, rett og slett.



Idag har jeg vært sammen med Jenny hele kvelden. Først tok jeg meg en tur innom Target for å kjøpe inn litt groceries, blandt annet mer 'peanut butter & jelly'. Ellers kjøpte jeg meg en ny cardigan, et par øredobber og en ring fra Charlotte Russe. Det beste? Hver ting kostet ikke mer enn $4 :)





4 kommentarer:

  1. Det er bra du banner pä tysk midt oppi det hele! hehe Jeg har ogsä vaert i Tyskland i litt over 6 mäneder nä. Det er merkelig hvor fort tiden gär. Häper du fär nok 6 fine mäneder i USA!
    Tonje =)

    SvarSlett
  2. Så fine ting, Cess :D Elsker ringen såklart!

    SvarSlett
  3. det känns som om du har vart där mycket längre! det kommer gå fort tills vi ses igen! :)

    SvarSlett
  4. Tonje: Haha, ja 'scheiße' har blitt en del av morsmålet etter å ha hengt med en tysker i flere måneder, haha. Takk takk, det håper jeg også :)

    Karoline: Takk :D

    Silje: Ah, jeg vet! Og gjett om jeg gleder meg til å se deg igjen :)

    SvarSlett