fredag 21. mai 2010

Madness - Savannah, GA; Watch out!

Woah. Dette kommer til å bli en syk helg! Jeg skal nemlig dra på roadtrip ned til Savannah, Georgia sammen med mine tre tyskersvin (hahaha). Vi er ikke på veien før sånn 9:30-tiden ikveld, og da går turen til Fayetteville, som ligger ca. en til en og en halv time unna. Der skal vi feste i noen timer, ta en liten blund, og så kjøre videre ned til Savannah, som vil ta 5-6 timer derfra. Ja, ikke spør hvorfor. Alt jeg vet er at dette kommer til å bli et evetyr uten like, og jeg gleder meg som aldri før!

Ellers har jeg en deilig fredagsmorgen. Jeg begynte 15 minutter tidligere idag, for idag var det jeg som skulle kjøre C-Rhea til skolen. Kom tilbake for ca. 15 minutter siden. Når vi drar og henter henne igjen, drar vi rett til parken. Forhåpentlig kommer Maggie også for å holde meg meg selskap. Og jeg har bestemt meg for at det blir Taco Bell til lunch. Beste maten noensinne, ahh!

Ha en super helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar