mandag 17. mai 2010

Ja, vi elsker dette landet...



Gratulerer med dagen alle norske venner! Håper dere har en super dag! Litt kjipt for meg å sitte her og henge på 17. mai. Vanligvis er det kjempefint vær her, men idag regner det og er grått - ofte slik 17. mai er i Norge. Men idag har dere 15 varmegrader, så det er jo virkelig ikke ille for Norge å være. Spis ekstra mye pølser og is for meg idag!

Jeg har hatt en kjempefin helg sammen med nordmenn i Hampstead (Wilmington-området), som jeg skal fortelle mer om senere. Må også fortelle kort om forrige helg, ettersom jeg aldri fikk meg til å gjøre det forrige uke. Nå skal jeg slappe av mens jeg passer på Wylie, og prøve å bli kvitt min forferdelige sunburn. Det brenner!

Hipp-hipp, hurra-hurra-hurra!

2 kommentarer:

  1. Jeg ler. Vi har 25 grader og skyfritt i Tromsø.

    SvarSlett
  2. Så deilig! Det er heldigvis varmt her også. Egentlig litt godt med sånne dager også - man blir litt lei av å gå rundt og krepere hver dag av varmen. Men skulle absolutt helst vært i Norge idag.

    SvarSlett