mandag 3. mai 2010

Hvor blir tiden av?

Nok en helg er omme, og jeg sitter her for meg selv (med Wylie som sitter på gulvet og leser en bok) og undres over hvor tiden blir av. Ukene bare flyr avgårde, og nå er det ikke mer enn 3 måneder til jeg må reise tilbake til Norge...

Fredag kveld dro jeg avgårde til Southpoint sammen med Rosalina og Jessica. Etter en stund bestemte vi oss for å dra på kino sammen med Magdalena, Moschda og Shawn. Moschda og Shawn hadde kjøpt billetter til Nightmare on Elm Street, så da var det den det ble. Jeg likte den, og det var skikkelig stemning i kinosalen inkl. en mann som plutselig brølte av redsel, og hele resten av salen brøt ut i latterkrampe, samt. applaus når filmen var ferdig. Jeg venter spent på film nummer to. Etter dette tok vi turen til en som heter Jason. Der var det nemlig fest. Jeg var sjåfør, så ble ikke noe vill festing på meg, men Magdalena og jeg klarte å overbevise noen av guttene der om at vi går på Duke University. Pga. dette var jeg veldig målrettet og bestemt; Jeg skulle kjøpe meg en Duke hettegenser samme kvelden. Klokka 2 på natta dro vi innom Walmart for å kjøpe en, men desverre hadde de bare Carolina-gensere. Oh well. En bra kveld hadde jeg hvertfall.

Lørdag morgen stod jeg opp rundt 10:30, tok en dusj og skypet med Andreas. Vi hadde en bra samtale. Etter langt om lenge, og en halvtimes forsinkelse dro jeg endelig avgårde for å hente Rosalina i Hillsborough. Vi dro så til Target hvor vi møtte Jessica, og så dro vi videre til Lake Jordan. Det var kjempevarmt ute og vi hadde en herlig dag på stranden. Etter å ha tilbrakt flere timer på stranden cruiset Rosalina og jeg rundt i den lille tyske bilen med takluka oppe, vinduene nede og vinden i håret + masse god, høy musikk. I'm comin' up, so you better get this party started! Og klokka 8 om kvelden var det fortsatt 30 varme ute. Fantastisk? JA! Vi gikk til innkjøp av vin og rusbrus, før vi etter langt om lenge møtte Jessica og Magdalena på McDonald's, spiste en kvikk middag og dro hjem til Efland. Her dusjet vi og staset oss opp, før vi pre-gamet på porch'en med stearinlys. Skikkelig koselig! Bare litt synd at vi ikke kom oss avgårde før sånn 12-tiden når utestedene stenger klokka 2. Ble en liten tur innom Four Corners, og så en tur innom Martini Bar i 2 minutter. Når klokken var 2 var vi absolutt ikke klare for å dra hjem, så Maggie og jeg bestemte oss for å finne et sororityhus å feste i. Desverre visste vi ikke hvilken vei vi måtte gå, og etter mye surring frem og tilbake endte vi til slutt opp i bilen og kjørte så hjemover. Vi var ikke hjemme før 3:45. Sjåføren rota seg bort, og det var visst umulig å få veibeskrivelser av meg ettersom jeg sovnet i bilen. Men for all del; Det var en vellykket aften! Maggie sov over. Jeg sovnet på sofaen nede i stua og våknet klokka 7, fortsatt like borte i natta som jeg hadde vært 3 timer tidligere. Gotta love that feelin'!

Igår morges etter Maggie hadde dratt hjemover tok jeg en dusj og kjappet meg som bare det. Skulle dra til Jenny og møte Veronika, Daniela og Nicole for å dra til Lake Jordan igjen. Etterhvert kom også Magdalena, Raquel, Mirijam og to andre Au Pairer fra Brasil. Var en kjempedeilig dag. 32.5 varmegrader, sushi og Cola til lunch og masse bading. Vannet var varmere enn det det er på sitt varmeste i Norge om sommeren - og det var bare 2. mai. Søte liv! Vi avsluttet kvelden med en tur til Local Yoghurt hvor jeg bestilte sjokoladeyoghurtis med m&ms. Mmmmm!


Superkos!

2 kommentarer: