torsdag 6. mai 2010

Duke LDOC 2010

Jeg skulle fortelle dere om festlighetene jeg var med på i forrige uke, men så glemte jeg det helt. Forrige tirsdag fikk jeg en melding av Magdalena. Hun lurte på om jeg ville være med på konsert for studenter på Duke University dagen etter. "Kan ikke. Har Skypedate med mamma som jeg allerede har utsatt i flere dager nå", skrev jeg tilbake. Men Magdalena fikk overbevist meg om å bli med. Jeg er glad jeg hørte på henne. Denne "konserten" viste seg å være en opplevelse uten like. Duke LDOC (Last Day Of Classes) var en kjempefest, kvelden siste skoledag. Alle var sørpa, alle danset, alle var i godt humør, og Jay Sean kom hele veien fra London for å opptre, samt et annet band; Flogging Molly, og enda et band jeg ikke husker navnet på. PS: Denne festen var for Duke students ONLY. Eneste grunnen til at både Maggie og jeg fikk armbånd var at vertsforeldrene til Maggie jobber for Duke begge to :)



Jeg var riktignok litt småredd der jeg gikk rundt med min USC-genser (University of South Carolina). Det er ikke særlig populært å dra til et av landets beste skoler med skolegenser fra et annet universitet. Men; Det gikk bra. Ingen slo meg.



Stemning.



Vakre Duke Chapel i bakgrunnen.



Jeg filmet Jay Seans fremføring av "Down", men desverre ble ikke lydkvaliteten den beste. Fant et litt bedre klipp på YouTube.



Sånn ellers var jeg å så The Last Song for tredje gang igår, denne gangen sammen med Rosalina. Vi tok oss en tur innom Southpoint etterpå, hvor gårsdagens innkjøp ble et skikkelig fint perlesmykke (ekte juggel). Nå ser jeg frem til play date med Maggies kids; Tvillingene Thea og Elise. Should be fun!

2 kommentarer:

  1. For titusende gang er jeg jealous som fyyy! Hadde virkelig vært noe å blitt med på den festen!

    SvarSlett
  2. Ja, det var fett :D MEN; Vi kunne ikke drikke, fordi jeg kjørte og vi skulle jobbe dagen etter :(

    SvarSlett