torsdag 18. mars 2010

Wrightsville Beach



Ah, jeg gleder meg! På lørdag morgen kjører jeg nedover til Wrightsville Beach, North Carolina med Jenny, Veronika, Daniela og Moschda på lasset. Beachen ligger 15 min. utafor Wilmington. Yay! Det er meldt skyfri himmel, sol og 75 grader fahrenheit her i Efland på lørdag. Det tilsvarer 24 grader celsius. På stranda er det meldt 73 F (=23 C). Herlig, eller hva? På tide å prøve alle bikiniene, for å sjekke hvilke som fortsatt passer. Dette blir kos!

Ellers har jeg søkt på fem forskjellige studier, fire av dem i Oslo, og ett i Tromsø. Riktignok skal jeg ikke studere til høsten; Søker bare for å sjekke hvordan jeg ligger an. Jeg flytter nemlig oppover til Setermoen i slutten av august/begynnelsen av september med min kjære Andreas. Ah, jeg gleder meg igjen! Imorra kveld skal jeg bare sitte barnevakt, men det gjør meg ingenting, for forhåpentligvis kommer Revolutionary Road i posten imorra, og jeg kan kose meg med denne (+ at jeg har verdens beste planer for lørdag). Film & iskald Cola. Ikke mye som slår det.

Vil også benytte anledningen til å gratulere onkel Börje så mye med dagen idag den 18., og en tidlig gratulasjon til tante Anne som fyller år på lørdag den 20. Håper dere har det fantastisk i Lisboa :)

4 kommentarer:

  1. Jeg sier det nok en gang: JEALOUS!
    Kos deg supermasse på beachen, og send gjerne varme tanker til meg som skal opp på det kalde, snødekte fjellet :)

    SvarSlett
  2. Hihi, takk :) Klart jeg skal sende deg varme, solfylte tanker <3

    SvarSlett
  3. Høres bra ut :D Du får kose deg masse.

    SvarSlett
  4. Takk, det blir nok ikke no problem :D

    SvarSlett