onsdag 17. mars 2010

Happy St. Patty's Day!



Ja, da var det St. Patty's Day, og det betyr egentlig fest og moro i grønt. Desverre blir det ikke no St. Patty's feiring på meg, for Leigh er i Washington D.C. på en business trip, og John spurte om jeg kunne sitte barnevakt ikveld. Jeg sa ja uten å tenke. Han sa tilogmed at om jeg ikke kunne, så skaffet han bare en annen barnevakt. Oh well! Pytt la gå. Det er onsdag idag, og jeg bor langt uti skogen. Jeg måtte nok vært min egen lille DD uansett. Så ja, kvelden byr på avslapping, skolesøking og Shutter Island - boka. Igår satte jeg meg nemlig ned og registrerte meg på Samordna Opptak, men selvfølgelig brukte jeg over 2 timer på søknaden, ettersom jeg Skypet med mamma og Erik samtidig, så der gikk den søknaden. Tidsavbrutt! Riktignok var det ikke veldig vanskelig, så jeg prøver igjen ikveld.

Jeg har vel ikke kommet med noen oppdatering av helgen som gikk ennå, så la meg tenke.. Hva gjorde jeg denne helgen? På fredag dro jeg og Maggie til Chili's hvor vi spiste middag. Chicken fajitas og strawberry lemonades. Nam! Ellers gikk vi rundt og kikket i butikker. På lørdag møtte jeg Jenny, Veronika og Daniela i Duke Gardens. Vi hadde en liten picnic der, før vi dro videre til Southpoint. Der fant jeg endelig drømme cowboy boots'ene mine. Og gjett hva? De var på salg. Steve Madden - ordentlig skinn. Verdt $108, men fikk dem for $70. Ikke værst! Senere på kvelden dro jeg og hentet Magdalena. Hun skulle sove hos meg. Vi kom frem til Efland, men fant ut at vi var sultne, så vi dro til Mebane hvor jeg spiste middag på McDonald's. Hun spiste is, derimot. Kjøpte så The Break-up på DVD for $5, som vi skulle se, men halvveis i filmen var vi så trøtte at vi slo av filmen og la oss til å sove.

Søndag morgen skulle vi muligens bli med Jenny, Veronika og Daniela til Ikea i Charlotte, men vi var så trøtte, spesielt med tanke på at vi denne natten skrudde klokka frem én time. Vi sov til 12:30 istedet. Når vi endelig fikk dratt oss ut av senga gikk vi ned og lagde oss frokost, som vi spiste på trappa. Slo av en prat med Leigh og John i solskinnet. Var herlig vær. Vi bestemte oss deretter for å dra å ha en liten picnic i Duke Gardens igjen. Ble fort litt kaldt, så etter en stund bestemte vi oss for å dra på kino. Vi dro innom Target for å kjøpe litt snacks, hvor jeg spontant bestemte meg for at jeg ville bleke håret. Vi kjøpe hårfarge og snacks (for min del Cheetos. Nam! Nesten som ostepop) og dro hjem til Maggie. Hun satte i hårfargen før vi satte oss ned og spiste middag med vertsfamilien hennes. Etter dette vasket vi ut hårfargen. Jeg ble ikke fornøyd. Fant ut at jeg ville prøve igjen dagen etter. Denne gangen var det Jenny som hjalp meg. Det ble grusomt! Det var virkelig ikke så ille første gangen, så jeg burde bare latt det være. Nå var det så ille at jeg ikke hadde annet valg enn å farge det brunt igjen. Så nå sitter jeg her med hår som er så slitt, spesielt i tuppene - føles som saueull. Fantastisk! Jeg som opprinnelig hadde time hos frisøren denne fredagen :( Nå må jeg begynne på'an igjen med å spare til sunt og fint hår. FML

Kos dere denne uka!

..og GRATULERER TIL MIN KJÆRE MAMMA SOM FYLTE 50 PÅ MANDAG!

2 kommentarer:

  1. Hvilke skoler har du søkt på? :D Du fortalte meg aldri det.

    SvarSlett
  2. Har svart deg på Facebook :)

    SvarSlett