mandag 8. mars 2010

Cecilie in Wonderland

Tid for den ukentlige oppdateringen på helgen. Fredag kveld dro jeg til Jenny å spiste lasagna til middag. Deretter dro vi til Southpoint hvor vi møtte Daniela, Veronika, Moschda og Rosalina. Daniela, Veronika, Jenny og jeg skulle se Alice in Wonderland, men Rosalina og Moschda bestemte seg for å se en annen film. Skulle ønske jeg ble med dem istedet. Syntes ikke noe om Alice in Wonderland i det hele tatt. Smak og behag! Etter dette gikk vi bort til Cheesecake Factory hvor vi (de) bestilte noen drinker. Og så dro jeg hjem og la meg.

Lørdag sov jeg lenge, stod opp og dro til Walmart. Der kjøpte jeg The Little Rascals på DVD til $5. Ikke værst! Fra klokken 5:30 denne kvelden skulle jeg sitte barnevakt for Cecilia, Wylie og en liten gutt som er 2 mnd. yngre enn Wylie; Callum. Dette gikk finfint. Klokken 9:30 ca. var jentene i sengs, og Callum var nå blitt hentet for lenge siden. Jeg bestemte meg for å se Titanic. Det er ingen tvil om at dette er verdens beste film noensinne. Igjen; Smak og behag!

Igår sov jeg igjen leeenge. Så fikk jeg plutselig en Facebook wall post av Jenny hvor hun lurte på om jeg ville bli med til Duke Gardens. Selvfølgelig ville jeg det! Det var sol og herlig vær ute. Jeg dro avgårde, og vi bestemte oss for å parkere ved gamlehuset 'mitt', ettersom parkeringen ved 'the Gardens' var ganske dyr. Så gikk vi opp og satte oss på gresset i parken. Helt nydelig! Vi var der i ca. 3 timer, kan jeg tenke meg. Gikk i kortbukser (Aladdin-opplegg), tank top og flip flops. Fikk tilogmed skille på skulderen. Min første tan i år 2010! Etter langt om lenge kom Moschda og Sean (kjæresten hennes) å møtte oss i parken. Vi spilte litt badminton, før Jenny og jeg dro avgårde til en kinarestaurant hvor hele opplegget er buffet. Spis så mye du vil for $10! Var ikke akkurat verdens beste restaurant, men når man bare betaler $10.... Og jeg smakte for første gang no sushiopplegg. Ganske godt! Etter dette dro vi til Jenny hvor vi så I Am Legend - creepy film! Helt til slutt dro jeg innom Target å kjøpte en sundress jeg har sikla på i en stund nå, samt en tank top. Fikk begge plaggene for bare $22 and some odd change. Ikke værst!

4 kommentarer:

  1. Gleder meg skikkelig til å se Alice in Wonderland! Håper jeg liker den x) Og du må legge ut bilder av kjøpene dine :D

    SvarSlett
  2. Hei Cecilie!
    Helt enig, det var noe rart med den filmen. Jeg likte den, men tåler blant annet ikke trynet på Anne Hathaway. Fæl dame. :)

    Håper du har det bra. Jeg har fått meg blogg igjen! Følg om du vil :))
    Kos

    SvarSlett
  3. SÅ misunnelig på deg og sola som varmer deg der borte! Ganske fint vær her om dagen også, men all snøen ødelegger :P
    Jeg skal se Alice in Wonderland i morgen, og jeg er spent :)

    SvarSlett
  4. Karoline: Håper du liker den bedre enn jeg gjorde.

    Marte: Hei! Er ikke no særlig Anne Hathaway fan jeg heller. Jeg skal følge deg :)

    Camilla: Skulle bare mangle. Dette er stedet for dem som er glad i sol og varme uten tvil :)

    SvarSlett