lørdag 31. januar 2009

Og min utvalgte Personal Reference er...

Elin, en av mine beste venner :)

For noen dager siden skrev jeg: "Nå trenger jeg en Personal Reference, og jeg er 100% sikker på hvem jeg vil ha som referanse, gjelder bare å få spurt først".

Jeg sendte Elin en melding og spurte, og hun syntes det var veldig koselig at jeg hadde spurt henne, og ville veldig gjerne hjelpe meg. Samme dagen dro jeg innom henne før jobb og leverte skjemaet hun må fylle ut. Grunnen til at valget falt på Elin er at personen som skal representere meg drar en fordel av å ha kjent meg hele livet... Vel, siden jeg var 1 år. Hun har sittet barnevakt sammen med meg, og vi pleide å skifte bleier på Erik (min lillebror) når vi var mindre. Vi har altså opplevd en hel del barnepass-opplevelser sammen, og i tillegg kjenner hun meg inn og ut. Tror nok ikke jeg kunne funnet en bedre representant enn henne.

Og så over til mitt elskede kamera; Som jeg skrev var det et impulsivt kjøp, og jeg leste ikke informasjonen godt nok før jeg bestilte. Jeg hadde bare kjøpt kamerahus (altså, kamera uten linse). Dette betalte jeg 4965 kr for. Men nå har jeg hvertfall bestilt linse; EF-S 18-15 mm. Bare linsa kostet 1245, så det er ikke akkurat et billig kjøp vi snakker om her, men jeg liker veldig godt å ta bilder, så jeg angrer ikke et sekund.

God helg!

2 kommentarer:

  1. Jeg takker og bukker for forespørselen. Jeg gjør det mer en gjerne. :) Jeg har ikke skrevet på det ennå, men tenkte jeg skulle sette meg ned med det i morra. Wish me luck! (^^,)

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig, og takk for hjelpen :)
    Lykke til, ja!

    SvarSlett