mandag 19. januar 2009

Politiattest og Medical Record på vei

I dag startet dagen ganske heftig. Jeg måtte måke meg vei frem til bilen, for så å bruke rundt 20 minutter på å grave frem bilen som var helt nedsnødd. Da jeg endelig fikk satt meg inn og rygget ut av gårdsplassen begynte det å spinne, og jeg måtte igjen ta frem spaden, så jeg kunne grave frem hjulene. Jeg fikk da ihvertfall en god treningsøkt!

Vel nede i sentrum gikk jeg innom politistasjonen hvor jeg leverte inn politiattest/vandelsattest som de skal behandle. Dette kunne ta mellom 3-5 uker, så da er det bare å vente. Godt jeg er såpass tidlig ute.

Deretter gikk turen til legesenteret hvor jeg fikk time hos fastlegen 6. februar klokken 8:30 til legesjekk. Dessuten må legen krysse av for om jeg har hatt diverse sykdommer på to hele sider. Men sånn er det nå når man skal over til USA. Strengt er det. Men det er jo også litt moro da. Hele denne prosessen på veien :)

1 kommentar:

  1. Morsomt å lese om hvordan søknadsprosessen gikk for deg:) Har nettopp sendt inn min egen søknad, og skal på intervju med STS på tirsdag:)

    Ser at jeg var heldig med politiattesten min, den ordna de på 3 minutter mens jeg prata med dama i skranken på politikontoret, men det er vel fordelen med å bo i en liten by:D

    SvarSlett