torsdag 5. februar 2009

Og ting begynner å falle på plass..

I dag var Elin innom meg på jobb for å levere skjemaet hun hadde fylt ut for meg, ettersom hun er min utvalgte Personal Reference. Tusen, tusen takk for fine ord, Elin! Det var utrolig vel skrevet.

I et tidligere innlegg skrev jeg om politiattesten, og hvordan de hadde klart å skrive Skjønaasen i stedet for Skjæraasen. Jeg sendte som sagt mail til Stina for å høre om jeg måtte sende inn ny attest. Dette burde ikke være noe problem - personnummeret mitt står jo der. Flaks!

I tillegg har jeg endelig fått linsa til kameraet mitt, men da var neste utfordring å få tak i et minnekort med god plass, til en billig penge, ettersom resten av kjøpet var nokså dyrt. Fikk kjøpt et 16GB minnekort til 220 kr. Go me!

Og sist, men ikke minst; I morgen går turen til legesenteret, hvor fastlegen min må undersøke meg og fylle ut en tosiders legeattest, eller Physician Verified Medical History, som det så fint heter på engelsk.

Ikke mye igjen nå - før dere vet ord av det er søknaden sendt inn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar