søndag 18. januar 2009

I feel on top of the world

First of all; Sorry for at jeg kopierte innleggstittelen av deg, Karoline, men det beskriver sinnstilstanden min helt perfekt akkurat nå :D Hører på sangen <3

Men det jeg egentlig skulle skrive er at jeg har kjøpt...

Canon EOS 450D <3 (Det til venstre)


:O :O :O

I'm PSYCHED!

Veldig impulsivt kjøp, men synes nesten jeg trenger et skikkelig kamera nå som jeg skal til det store utland :) Og er jeg heldig, så har de fotografi-studier på det college jeg skal gå på (for dere som ikke vet det, så må jeg ta noen 'classes' i tillegg til å passe barna).

I FEEL ON TOP OF THE WORLD! <3

2 kommentarer:

  1. Nei, vettu hva! Haha :D
    Så utrolig kult! Jeg har skikkelig lyst på speilreflekskamera selv for jeg har funnet ut at mitt kamera suger :p Bruker pappa sitt nå om dagen, Canon EOS Rebel XTi. Ganske heftig i grunn. Grattis med nytt kamera :D

    SvarSlett
  2. :D
    Ja, jeg har fått veldig lyst på det i det siste jeg også, etter at flere venner av meg har fått det, og tenkte det ville være det perfekte kamera og ta med til USA.

    Yes, leste det på bloggen din :)
    Tusen takk!

    SvarSlett