fredag 20. mars 2009

Will I be moving to Illinois or North Carolina?

Dette har vært en spennende uke. Helt siden forrige fredag har jeg vært helt sikker på at jeg vil flytte inn hos familien i Lake Forest, Illinois. De virker som den perfekte vertsfamilien, og vi har gått så godt overens helt siden første sekund i telefonen. Men det er et problem: Vertsfamilien sin nåværende "babysitter" slutter i mai, og jeg kan ikke reise over til USA før 13. juli, grunnet jobb og to sydenturer først. Derfor må familien i såfall finne en midlertidig barnepasser som kan være hos dem fra mai til juli. Og de må bestemme seg snart. Jeg har vært helt fra meg av nervøsitet de siste dagene. Redd for at det ikke skulle fungere.

Men i går, etter jeg kom hjem fra jobb, hadde jeg fått en mail fra en familie i Durham, North Carolina. De har to døtre; Cecilia (3) og Wylie (3 mnd.). De har også to hunder. De bor nå i Durham, men om litt flytter de litt utenfor byen. Det første jeg tenkte når jeg så at de kom fra NC var: "ONE TREE HILL!!". Wilmington, hvor One Tree Hill blir spilt inn, ligger ca. 2 timer sør for Durham.

Anyways, denne familien virker også veldig bra utifra brevet jeg fikk av dem. Jeg sa til dem at vi kan snakke sammen på søndag. Da har jeg forhåpentligvis fått vite om jeg kommer til IL eller ikke, så da vet jeg om jeg skal gi alt, eller fortelle dem at jeg allerede har blitt plassert hos en annen familie. Det er hvertfall helt klart at dette er en utrolig spennende periode. Ender jeg opp i IL reiser jeg 13. juli, men ender jeg derimot opp i NC drar jeg ikke før i midten av August.

Spent!

4 kommentarer:

  1. Da hadde det blitt to Cecilia'er i familien, haha :D eller Sasilia.

    SvarSlett
  2. Ja, haha :D De fleste amerikanere skriver navnet mitt "Cecile", altså uttaler de det "Sesill". Men den egentlige måten å uttale det på er jo "Sesilli".

    SvarSlett
  3. Så spennende, Cecilie! :) Er så spent på dine vegne. Gleder meg til å høre hvordan prosessen går. :)

    Love ya<3

    SvarSlett
  4. Takk! :) Ah, gleder meg selv. Dette er så utrolig moro!! Jeg elsker livet!

    Love U 2 <3

    SvarSlett