søndag 22. mars 2009

North Carolina for the win.

Jeg sendte mail til Megan fra Illinois og spurte om de hadde bestemt seg snart, ettersom jeg snakket med en veldig hyggelig familie fra North Carolina i dag. Hun skrev at hun hadde matchet med en annen Au Pair ettersom jeg ikke kunne komme når det passet for dem. Det er litt trist, for vi gikk så godt overens, men nå kan jeg konsentrere meg fullt og helt om familien i North Carolina. Leste profilen til de fra South Carolina, og tror nok ikke jeg ville gått så godt overens med dem. For å si det på den måten: "They seem way too driven for a laid-back girl like me".

I'm ready for you, North Carolina!

2 kommentarer:

  1. Spennende! :D
    Beklager virkelig at vi ikke fikk tid til å møtes i helga, men jeg var fullbooket :/ det er heldigvis ikke så lenge til påske og DA ses vi garantert <3
    og da skal vi snakke om den andre sydenturen din og alt detta usa-styret ;)
    loads of love

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er kjempespent. :D Nei, herregud, jeg skjønner det. There's only so much you can do in the course of two days, right? Ah, jeg gleder meg til påske. Du kommer hjem, Andreas kommer hjem, det blir fest og moro og livet er herlig. :) Jepp, vi har mye å snakke om - I'm lovin' it.

    Loads of love right back at ya <3

    SvarSlett