mandag 23. mars 2009

I have a good feeling about this!

:)

Jeg har nettopp snakket med familien Sweet/Kenan i 40 minutter. Jeg snakket med Leigh i går, og i dag snakket jeg med både Leigh og John. Det var kjempemoro, spennende og koselig. De virker som helt supre vertsforeldre. Tror ikke det kunne blitt noe bedre enn dette. De spurte meg om mye rart, noe jeg fullt forstår. If you were in the situation-spørsmål. Her er et eksempel: "If you were changing Wylie's diaper and she started choking on something, what would you do?". Det var MANGE sånne spørsmål, men jeg følte at jeg ga ganske vettu svar. I kveld skal de snakke sammen og bli enige om de vil ha meg som au pair eller ikke. Jeg har en veldig god følelse, og er ganske sikker på at det skal gå bra. :) De skal ringe meg klokken 13:00 i morra.

Keepin' my fingers crossed :)

1 kommentar: