torsdag 12. mars 2009

Min kommende vertfamilie (håper jeg) = perfection.

For to dager siden ble søknaden min offentliggjort på nettsiden, og allerede i dag hadde en familie sendt meg "request" om intervju. Gjett om jeg var nervøs. Familien bor i Lake Forest, Illinois. Jeg var kjempenervøs, hjertet pumpet full speed før de skulle ringe. Jeg ventet og ventet, og etter at det hadde gått en time etter de egentlig skulle ringe, begynte jeg å bli lettere irritert. Men det snudde fort. Megan (host mom) var helt fantastisk. Vi kom så godt overens med en eneste gang. De har to sønner; Connor (1) og Kevin (3).

Jeg spurte om jeg fikk mange oppgaver i hjemmet. Svaret var enkelt: "No, your main responsibility is to take care of the kids. Maybe pick up some toys. That's it." De har egen hushjelp som kommer en gang i uken, og jeg kunne velge om jeg vil ha rom i 2. etasje (hvor de andre har rommene sine), eller i kjelleren, hvor jeg vil få mitt eget rom, eget bad og TV + data med webcam og Skype. Woot!

De har også en golden retriever som heter Cassie. Og så har de to biler - begge med automatgir. De har familie i Wisconsin, New Jersey og Florida, så forhåpentligvis får jeg reist litt rundt mens jeg er der.

Jeg håper virkelig de velger meg. De hadde vært i snakk med andre Au Pairer også.
Definitely a winner (fam.)!

:)

2 kommentarer:

  1. så spennende, sweets! :D
    I've got my fingers crossed <3

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er helt gira :) Skal snakke med Dave (host dad) senere i kveld. Gleder meg.

    Thanks, Sweets, me too <3

    SvarSlett