onsdag 25. mars 2009

Pre-Arrival

Ettersom jeg er en blivende Au Pair, har jeg min egen profil online. Den heter AuPairRoom, og der ligger all info ang. vertsfamilien min, mine lokale representanter i USA, området jeg skal til og etterhvert kan jeg hente flybilletten min der inne også. I går sendte familien en request om matching med meg, så nå har vi "matched" og statusen min har gått fra: "Matching" til "Pre-Arrival", noe jeg synes er veldig spennende. Det er ca. 4 og en halv måned til jeg reiser. Skulle ønske tiden gikk litt fortere, eller rettere sagt; Håper tiden kommer til å gå fort. Har jo en del planer før avreise også.

Her er noen hendelser jeg ser frem til:
- Påskeferien. Da kommer Andreas hjem på perm igjen. Blir så godt å se han, og få noen fridager. Dagen før skjærtorsdag jobber jeg fra 16:00-20:00. Utrolig deilig vakt! Så har jeg fri resten av kvelden + skjærtorsdag, langfredag, påskeaften, 1. og 2. påskedag og så begynner jeg ikke på jobb før klokka 16:00 tirsdagen, så dette er jo nesten ferie for meg, det. :)

- 25. april. Da blir det stort lag for bestefar som fyller 95 år 31. mars.

- 1. mai. Da skal mamma og jeg på premieren av Hannah Montana: The Movie. Og kanskje det blir en liten fest også?

- 17. mai. Jeg elsker 17. mai og 17. mai tog og alt det andre som følger med. Det har jeg alltid gjort. :)

- Eriks konfirmasjon den 31. mai. Deretter har jeg fri 1. juni, som er 1. pinsedag.

- 2. juni. Da reiser jeg til Kroatia med Andreas og familien hans. Der skal jeg være til 11. juni. Etter hjemkomst jobber jeg bare 7 dager før neste ferietur. :) Min siste dag på Rema 1000 blir 19. juni.

- 25. juni. Da reiser jeg til Platanias, Kreta sammen med mamma, Erik, Ine og familien hennes + enda en familie til. Det blir supert. 2 uker i varmen. Kommer hjem den 9. juli. Da har jeg én måned på meg til å forberede meg og gjøre alt annet jeg synes er viktig å få gjort før avreise, som er den 10. august. :)

Å, for en fin sommer dette kommer til å bli. ;D <3

Must add: I dag ville pappa fylt 52 år. Gratulerer med dagen, og hvil i fred, kjære pappa <3 Jeg har også hatt lappen i et år - så koselig det var å gi pappa denne bursdagsgaven i fjor, og sist, men ikke minst; Andreas og jeg kan nå feire 10 herlige måneder sammen <3 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar