onsdag 9. juni 2010

Next stop; South Carolina, then Atlanta, GA :)

I ettermiddag reiser Leigh, Cecilia, Wylie og jeg nedover til Charlotte for å tilbringe en natt hos familien til Leigh. Vel, teknisk sett bor de ikke i Charlotte lenger. Charlotte ligger nemlig i North Carolina, og Mary og Joel har akkurat flyttet rett over grensa til South Carolina. Vet ikke navnet på det nye stedet de bor, så vi sier fortsatt at "we're going to Charlotte". Unyttig info, men jeg følte for å meddele det med dere. Imorra har Leigh en 'conference call' frem til klokken 12, så imorra skal jeg ta med ungene poå lekeplassen i nabolaget. Deretter reiser vi videre nedover til Atlanta, GA for Monicas baby shower. Her er gaven jeg har kjøpt til henne :)









Håper hun blir fornøyd.
Ha en god helg alle sammen :)

...imorra har jeg vært her i 10 måneder allerede... :O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar