tirsdag 8. juni 2010

I heart SC!

FOR EN HELG!
Fredag kveld kjøre jeg nedover til Columbia, South Carolina for å besøke Whitney. Kom vel frem i 10:30-tiden, så da jeg endelig var vel fremme kjappet vi oss å gjøre oss i stand, før vi dro downtown sammen med LeAnn og kjæresten hennes. Dro innom et utvalg utesteder, og plutselig var det tid for å dra hjem igjen. Vi var vel ikke downtown før i 12:30-tiden, så kvelden ble kort, men veldig artig!

Lørdag morgen våknet jeg i 10-tiden. Vi spiste frokost før vi slappet av litt hjemme og pakket veskene våre. Skulle nemlig tilbringe dagen på sjøen, men først dro vi innom et fint spisested hvor vi spiste en ganske fin lunch. Kjæresten til Whitney, Brett, kom å hentet hos hjemme hos Whitney. Han kjørte en Chevvy truck og hadde en stooor båt på lasten. Var en 23 fots Sea Hunt med 250 hestekrefter. Skulle vise seg at denne gikk som et olja lyn. Vi dro til Lake Murray. Det var kjempevarmt ute! Kjæresten til Whitney hadde også med seg en kompis, så var oss fire, før vi etterhvert hentet to til. Vi satt foran i båten og nøt livet mens båten kjørte kjempefort med Party in the USA BLASTING over the sound system! Awesome! Han hadde meg seg en sånn tube vi kunne ligge på, men dere som kjenner meg vet at jeg har en tendens til å være litt... nervøs. Men bading ble det! Og gjett om vannet var herlig. Kort oppsummert; Herlig vær (med unntak av en ti minutters rain/thunder storm, hvor vi kjørte som bare pokker'n for å dra fra uværet :D), Smirnoff Ice, Bud Light, musikk, sol, fart... Herlighet! Lørdag kveld dro vi ut igjen, denne gangen med Brett, kompisen hans, Katie og kjæresten hennes. Ble en ganske kort kveld dette også, men moro hadde vi.

Søndag dro vi først til Bojangles hvor vi spiste frokost. Nam! Deretter dro vi til Brett's hvor vi gjorde istand til nok en båttur. Denne gangen skulle vi til Lake Wateree. Dagens mannskap: Brett, Whitney, Bretts søster, mor, tante og to søskenbarn. Sinnsykt varmt, helt herlig og banana tubing! Herregud, så artig! De måtte overtale meg til å prøve, men Gud, så glad jeg er for at jeg lot meg overtale! Den ene gangen gikk det så sinnsykt fort! Ansley satt foran, jeg satt i midten og Riley satt bak. Vi hadde det så utrolig moro, men så begynte det å gå fortere. Ansley satt foran. Først sa hun; FULL THROTTLE! Senere hylskrek hun "Slow it down! SLOOOOW it DOOOOOOWN! SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW IT DOOOOOOOOOOOOOOOOOWN!" Å, herregud! Jeg tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv. Jeg var helt... Jeg var nervøs der jeg satt, for vi kjørte så fort, og det ville gjort vondt om vi hadde falt av i den farta, så der satt jeg å klamret meg fast til banantuben, mens Ansley skrek av full røst og Riley satt bak og ikke sa et pip. Hahahahaha. Gikk kjempegodt overens med alle sammen! Hadde en helt super helg! Søndag ettermiddag spiste Whitney og jeg rester av pizzaen vi bestilte fra Mellow Mushroom dagen før (ja, det glemte jeg å nevne. Superb pizza!) Jeg reiste hjemover i 7-tiden. Og denne gangen ble jeg ikke pulled over for speeding ;D


Original Video - More videos at TinyPic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar