søndag 12. juli 2009

Fairytale

Ja. Jeg tror virkelig mitt kommende år i USA kommer til å bli litt Fairytale-aktig. Jeg har en del å blogge om nå, ettersom jeg har vært på Kreta i 2 uker og det nærmer seg avreise (hence dozen updates). For noen uker siden fikk jeg en mail av vertsfamilien, og noen dager senere kom noen bilder også. Jeg har fått vite at rommet mitt ligger i 2. etasje, jeg har "private stairs that go up to my room", samt "my own bathroom".

Har nettopp vært innom AuPairRoom for å sjekke om det var kommet noen flere oppdateringer der, og det hadde det. Nå er flybilletten min booket. Jeg var skråsikker på at jeg skulle fly direkterute med Continental til Newark, men der tok jeg visst feil. Jeg reiser med Lufthansa til München, og deretter videre til Newark. Jeg har fått booket billett sammen med ei som heter Carolina. Greit å vite at jeg ikke skal fly helt alene :)

Og til slutt kommer noen fine bilder...


(Drømme)Huset :)


Back yard :)


Hunden Jacques i hagen. De hadde en hund til, men den måtte bli avlivet for litt siden pga. sykdom :(


Rommet mitt. Jeg elsker det allerede :)


Rommet mitt fra en annen vinkel.


Cecilia og Wylies rom.


Cecilias stooore seng :D


Sun porch - spisestue.


Sun porch - stue.

6 kommentarer:

  1. Oj, for et fint hus :D får ikke sett bildene av hagen forresten. Mulig det er pcn min som er treig da.

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikke nydelig? :D Hmm, er nok pc'en din som er treig, for det funker fint her.

    SvarSlett
  3. hus og hus, cessipessi. jeg velger å kalle det mansion ;D det ser helt fantastisk ut! :)

    SvarSlett
  4. :D Hahah, så sant, så sant. Dream mansion <3

    SvarSlett