torsdag 18. juni 2009

Excitement

Excitement er den følelsen jeg har nå. I går hadde jeg fått en lang mail fra vertsfamilien min med bilder av Leigh's (vertsmamma) familie. Hun hadde også skrevet ned familien's biografi. Greit å vite litt om dem før jeg ankommer. Jeg skal jo tross alt møte dem alle sammen like etter ankomst, da vi skal på familieferie. "Everyone's very excited that you are joining us at the beach", skrev Leigh. Tenke seg til, vi skal altså feriere i et "beach house". Å, for en fantastisk sommer dette kommer til å bli...

I morgen har jeg min siste vakt ever på Rema 1000. Jeg har mange fantastisk planer fremover med venner, og om en uke fra i dag reiser jeg til Kreta med familien og venner av familien vår. Vi skal være der i 2 uker. Dagen etter hjemkomst skal vi dra opp til Sørskogbygda å hente hunden vår. Han heter Flip (jeg som bestemte navnet), er født 15. april og er en langhåret dachs. Han er helt nydelig! Dagen da Flip kommer hjem er det én måned til jeg reiser til New Jersey. Det er mye mulig jeg skal møte ei venninne i New York også.

I mailen fra vertsfamilien skrev Leigh at hun skal prøve å få tatt noen bilder av huset, og rommet mitt, i løpet av de kommende ukene. Gleder meg veldig til å se dem. Gleder meg VELDIG til å "make my own room" når jeg kommer ditt. Henge opp bilder og gjøre det MITT. Ahh.. Jeg er SÅ spent. Dette kommer til å bli en av de beste somrene.. Og i morgen, da kommer gutten min hjem i noen timer, før han flyr videre til Kristiandsand for å dra på opptak til Befal- og Krigsskolen.

La bella vita <3

2 kommentarer:

  1. Så utrolig spennende, Cecilie! Skjønner at du gleder deg :D

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er helt overveldet av spenning :D Masse bilder kommer :) Men kommer nok til å legge ut mesteparten på Facebook, og så noen bilder her.

    SvarSlett