mandag 27. juli 2009

2 more weeks..

I dag er det bare to uker til avreise fra Gardermoen. Da skal jeg fly til New York og tilbringe 3 dager der på forberedelseskurs, før jeg reiser videre til Durham, NC tre dager senere. Må snart begynne å skrive pakkliste. Har gjort litt research og funnet ut at jeg får ha med 2 kolli (23 kg hver) på flyet. Det hjelper godt. Billettene + enda litt mer info kommer nok veldig snart. Men før jeg begynner å pakke, og før jeg konsentrerer meg om alt som skal skje fremover, skal jeg nyte det siste døgnet jeg har sammen med Andreas. Han reiser opp til Setemoen i morgen klokken 19:00, hvor han skal gå på befalskole i ett år. Etter i morgen kveld ser jeg han ikke på mange måneder, før han kommer å besøker meg i USA.

Jeg kommer til å savne han fælt <3

2 kommentarer:

  1. Ja, det var den opprinnelige planen, og siste døgnet. Vi fikk nesten ett døgn ekstra! ;) <3

    Jeg kommer til å savne deg like mye!
    Jeg elsker deg! <3

    SvarSlett
  2. Ja, heldigvis :) Haha, så teite vi er som sitter å skriver til hverandre ved siden av hverandre i senga. Jeg elsker deg, godgutten min <3

    SvarSlett