tirsdag 6. juli 2010

102°F

Jeje, imorra er det meldt 102 grader fahrenheit. Interesant! Føles jo alltid ti ganger værre ut enn det det er, så vi får se hvordan vi kommer oss igjennom denne dagen. Godt vi har planlagt å dra til biblioteket på morgenen, for så å lage trolldeig på ettermiddagen...

Idag har det også vært veldig varmt, og Cecilia, Wylie og jeg koste oss ute i sola idag med hageslangen. Godt med litt avkjøling i den ekstreme heten. Etter "jobb" idag dro jeg avgårde for å møte Rosalina og Maggie. Vi endte opp med å sitte på et teppe på Duke East Campus i flere timer og bare skravle. Kjempekoselig! Rosalina kom nettopp tilbake fra ei uke i Tyskland, så var fint å "catch up" igjen.

Ellers har jeg feiret 4th of July, og det var jammen moro! Vi hadde ordna istand skikkelig med ordentlige outfits, og mottok komplimenter dagen lang fra fornøyde patrioter. Bilder kommer på Facebook! Vi dro til Raleigh i 3-tiden, og var der hele dagen frem til klokken 10. Klokken 9:15 var det kjempefint fyrverkeri. We were celebrating at the state fairgrounds. Vi ville ut å feste på kvelden, men nesten alt var stengt. Kjedelig.

Nå er det bare tre (snart to) dager til Andreas kommer, og gjett om jeg gleder meg! Vet ikke helt hva vi gjør fredag kveld, kommer litt an på hvor trøtt han er, men mulig vi drar ut og spiser middag sammen. Lørdag skal han få lov til å sove ut, men så går turen videre nedover til Oriental, hvor vi skal tilbringe noen dager sammen med vertsfamilien min. Vi skal sove i et hus der nede, og dra på dagsturer med seilbåten. Blir kjempeartig! Ellers blir det nok noen koselige kvelder på puben nede ved vannet. Hvertfall sånn jeg forestiller meg det. Onsdag drar Andreas og jeg videre nedover til Myrtle Beach, South Carolina. Stamstedet! Der skal vi være frem til søndag og bare nyte late dager på stranden, og artige kvelder ute på livet :) Påfølgende uke skal jeg jobbe, men jobber heldigvis bare halve dager - frem til klokken 1, så vi har ettermiddagene til å gjøre hva vi vil, så da kommer vi til å holde oss i nærområdet. Skal ikke klage på det, for sommerlivet i North Carolina.. "Ække feil", som dem sier. Siste helgen han er her, hva gjør vi da? Det gjenstår å se, men jeg tror dette kommer til å bli to fantastiske uker :)

Nyt sommeren, nyt skyggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar