tirsdag 21. april 2009

Not taking any chances

I dag ringte jeg ned til Foto-Hjørnet og hørte om de tar visumbilder i størrelsen 5x5 cm. Det gjorde de, så da dro jeg ned og tok nye bilder. Forrige gang jeg tok bilder der kostet det 150 kr, men disse bildene er spesielle og kostet 350 kr. 500 kr på én uke på visumbilder - hooray! Men sånn går det når man ikke forsikrer seg om at man kan ta visumbilder med amerikanske krav første gang man er der. Har bare meg selv å takke. Det som er bra, er at jeg nå kan roe meg ned og puste lettet ut - resten (visumintervju på ambassaden) burde gå greit.

Jeg bare håper det ikke blir altfor mye stress med at vertsfamilien antakeligvis flytter inn i et nytt hus før jeg ankommer, og at min amerikanske adresse derfor vil bli en annen enn den jeg har skrevet opp på visumsøknaden....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar