mandag 13. april 2009

The Bare Nessecities

I dag, før min kjære reise nordover igjen, hjalp han meg med å designe en bra laptop. Jeg har lenge vært bestemt på å kjøpe en laptop jeg kan ha med meg over til North Carolina. Skal jo tross alt holde kontakten med dere her hjemme, og å ringe hele tiden blir uaktuelt. Kanskje en dårlig unnskylding til å kjøpe laptop, men måtte jo kjøpt en før eller senere uansett, så hvorfor ikke nå? Endte opp med en Dell Inspiron 15.6 tommer. Rosa, selvfølgelig. Hadde jo valget :)


Flyturen over tar vel ca. 7 timer, noe som kan bli ganske kjedelig i lengden. Ettersom min elskede iPod mini er gåen, bestilte jeg meg like gjerne en iPod Touch 32gb. Nå kan jeg spille yndlingsmusikken OG se på filmer og TV-serier på reisen over. Fantastisk! :)


Kan legge til det at jeg fortsatt jobber med alle papirene til visumsøknaden min. Dette er absolutt ikke en lett jobb, men det burde være klart om ikke så altfor lenge.

To be updated!..

2 kommentarer:

  1. Hadde det ikke vært billigere å kjøpe laptop i USA? Men søt var den uansett :)

    SvarSlett
  2. Jo, det hadde det helt sikkert, men like greit å kjøpe her. Da får jeg norsk tastatur og oppsett.

    SvarSlett