fredag 13. august 2010

En plats i solen..

..men ikke i dag. Har hatt noen fine dager de siste dagene. På tirsdag kveld var det jentekveld hos Silje. Marte og Tanya var også der. Vi satt ute på terassen og spiste rekesmørbrød og drakk hvitvin. Koste oss ihjæl hele kvelden. Vi la oss ikke før 5. Var ganske trett dagen etter.

Onsdag kveld kom Silje på besøk. Vi koste oss med pizza og Shutter Island, og i går formiddag dro jeg på besøk hos Michelle. Vi satt i den fine leiligheten til Michelle i Vormvikåsen og så utover Eidsvoll og Vorma. Er så koselig å se igjen alle sammen. Og i går kveld... Da var det tid for enda en jentekveld; Denne gangen hos Silje (svenske-Silje). Therese, Silje og jeg så først en dårlig film - The High School Conspiracy med Bruce Willis og Mischa Barton, deretter Case 89 med Renée Zellweger og Bradley Cooper. Mye bedre! Denne likte jeg godt.

I dag ringte alarmen klokka 9:30. Var temlig trøtt, men skulle nemlig avgårde til Jessheim klokka 11. Ble bare med for kosens skyld. Har ingen inntekt om dagen, så ble bare en CD på meg. Men ikke fortvil; Det har blitt nok shopping det siste året. Her er alt jeg har kjøpt i USA..



Og dagens lille kjøp.

2 kommentarer: